Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Rozdział piąty

Obudziłam się i obok mnie nie było Harry'ego. Postanowiłam zejść na dół. Weszłam do kuchni a tam siedzieli już wszyscy.
- oo wreszcie wstałaś - powiedziała Kate.
 -mhmm.. - odparłam zaspanym głosem.
 -noo już obudź się bo mamy plany na dziś - krzyknęła Kate tak że aż podskoczyłam.
- jakie? - jakby nagle oprzytomniałam.
 -właściwie to chcielibyśmy pojechać na kilka dni nad jezioro, mamy tam domek. - odpowiedział mi Harry.
-świetny pomysł. Kiedy ?
 - Dzisiaj i pojedzie z nami jeszcze Danielle- moja dziewczyna, Eleanor dziewczyna Lou i Perrie dziewczyna Zayn'a. - wyjaśnił Liam.
 - fajnie wreszcie je poznamy - powiedziałam uradowana.
 - tak one też już nie mogą się doczekać. Przyjadą tutaj za godzinę więc idźcie się spakować - Niall zwrócił się do mnie i do Kate.
 - Tylko godzinę?! chyba oszaleliście!! - krzyknęłam i pobiegłam do swojego pokoju. Kate zaśmiała się tylko. Właściwie to nie zdążyła rozpakować walizki którą wzięła do mnie więc ona była już spakowana. Ja niestety nie. Najpierw ogarnęłam siebie. Zrobiłam delikatny make up. Włosy uczesałam w niechlujnego koka. Ubrałam brązowe rurki, białą bokserke, brązowe sandałki z kolorowymi dodatkami, kolorową bransoletkę i narzuciłam na siebie sweterek. Wyglądałam tak. Do walizki wrzuciłam jakieś ciuchy, buty i inne potrzebne rzeczy. Kiedy już ją zapinałam usłyszałam dzwonek do drzwi.
- Vickyy!! - wołał mnie ktoś z dołu, chyba Hazza. - czekamy na ciebie!.
 - juuż -odkrzyknęłam i szybko wzięłam jeszcze torebkę a w drugą ręke walizke.Na dole byli już wszyscy i trzy dziewczyny jak się domyśliłam dziewczyny chłopaków. Niall wziął bagaże moje i Kate i poszedł zanieść do busa którym mieliśmy jechać.
 - więc Vicky, Kate to jest Danielle, Eleanor i Perrie- przedstawił nas Liam.
 - hej - powiedziałam z uśmiechem i podałam każdej z dziewczyn rękę. Tak samo zrobiła Kate. - miło mi was poznać.
 - nam też - powiedziała z uśmiechem Eleanor.
 - możemy już jechać? - zapytał zniecierpliwiony Lou.
 - jasne - odpowiedziałam mu i wszyscy udaliśmy się do auta. Siedziałam obok Hazzy i Dan. Całą drogę się wygłupialiśmy. Kiedy dojechaliśmy na miejsce nie mogłam uwierzyć.
 - wow ... - powiedziała Kate.
 - tak ślicznie tu - zgodziłam się z nią. Byliśmy w lesie. Naprzeciwko nas stał dość duży drewniany domek. Niedaleko od niego znajdowała się plaża i piękne jezioro. - chodźcie do środka - powiedział Zayn i każdy wziął swoją walizkę.Weszliśmy do środka i usiedliśmy się w przytulnym salonie. Był tam kominek telewizor i ogromna kanapa. Salon był połączony z kuchnią.
 - jak śpimy?- zapytałam.
- więc w Liam i Danielle, Lou i El. i Zayn z Perrie w dwu osobowych na dole.A ja i Kate w dwu osobowym na górze i tak samo Ty i Harry - odpowiedział z zacieszem Niall.- wszystkim pasuje?
 - oczywiście. To może pójdziemy się rozpakować czy coś? - zaproponowałam.
 - mhm dobry pomysł. - wszyscy się zgodzili i udali do swoich pokoi. Weszłam do pokoju który miałam dzielić z Harrym. Tak jak reszta domu był bardzo przytulny. Tylko jedna rzecz mnie trochę zdziwiła.
 - jedno łóżko? - zapytała go widząc jedne ogromne łóżko.
 - noo tak a przeszkadza ci to? - powiedział Hazza który stał za mną i objął mnie w pasie.
 - w sumie to nie - przygryzłam warge i zwinnie wyślizgnęłam się z jego objęć.- mieliśmy się rozpakować...
 - aa no tak. - oboje wzięliśmy swoje walizki. Wzięłam tylko moje kosmetyki i zaniosłam do łazienki mojej i Harry'ego. Nie wyciągałam ciuchów bo wiedziałam że i tak będą porozwalane gdzie się tylko da. Jestem straszną bałaganiarą.
 - idziemy na dół do reszty? - zapytał Harry.
 - okey - odpowiedziałam i pociągnęłam go za sobą. Usiedliśmy na kanapie w salonie gdzie byli już wszyscy. - to co robimy? - zapytałam.
 - jak to co? impreze! - odpowiedziała mi Perrie. Nie wiem dlaczego ale jakoś jej nie polubiłam. Wydaje się być taka sztuczna. Ale być może to tylko moje wrażenie. - no właśnie przecież musimy się lepiej poznać. - przytaknęła El. I właśnie w tej chwili zadzwonił mi telefon. Spojrzałam na wyświetlacz. Dzwoni moja kuzynka z polski. Ja i Zuza jesteśmy ze sobą bardzo zżyte. Traktujemy się jak siostry. Bez zastanowienia odebrałam.
 - Heeej!! - krzyknęłam radosna do telefonu.
 - Siemka kochana. Dlaczego tak długo nie dzwoniłaś? - zapytała.
 -ojj przepraszam nie miałam czasu.. sama rozumiesz..
 - okey juz sie tak nie tlumacz. Opowiadaj co u ciebie.
 - Jestem teraz ze znajomymi nad jeziorem. A ty co robisz?
- właściwie to po wakacjach przeprowadzam się do Londynu i będę się tam uczyć!
 - nawet nie wiesz jak się ciesze. Może zamieszkasz ze mną?
 - jeszcze o tym pogadamy ale teraz muszę już kończyć. Paa.
 - jasne. Paa- zakończyłam rozmowę. Wszyscy dziwnie się na mnie patrzyli.
- Co? - zapytałam widząc ich dziwne miny.
- Po jakiemu to było? - zapytał Lou. Dopiero teraz przypomniałam sobie że przecież cały czas mówiłam po polsku.
 - po polsku - odpowiedziałam. Domyśliłam się że zaraz znowu o coś zapytają więc wyprzedziłam ich - Pochodzę z polski. Nie mówiłam wcześniej bo nie było okazji - uśmiechnęłam się do nich.
 - aaa. Mamy tam wiele fanów prawda? - zapytał Niall.
 - tak mnóstwo. A wracając do imprezy to..?
 - Chłopcy zrobią zakupy a my pójdziemy się przygotować - odpowiedziała Dan.
 - okey to chodźmy - powiedział Harry i wyszli, a ja z Kate poszłyśmy do mojego pokoju.

**********

 Rozdział trochę krótki ale chyba nie najgorszy? W każdym razie mam nadzieję że się wam spodobał ;) Następny za 2-3 dni bo mam już pomysł^^

8 komentarzy:

  1. świetnyy jest ;)
    czekam na następny oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział :D
    czekam na next ;)
    Mwahh <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział!
    kocham tą historię ♥
    obserwuję i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo :D super rozdzial.!!! :D czekam z niecierpliwoscia na nastepny i mam nadzieje ze dluzszy bo tak sie go przyjemnie czyta <3 pisz dalej i nie przestawaj ;) kocham cie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebisttyyy :d
    poprostu świetny :*******

    czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ; *
    Zapraszam do mnie ; *
    http://directionnialllover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Omomomomom <3 kocham twoje opowiadanie! fajny styl pisania :D
    Szybko dawaj następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń